søndag 21. desember 2014

Mine spådommer for 2015



Tradisjonelt skal jeg gi mine spådommer for det året vi er på veg inni. Så hvis dere lurer på hvordan året kommer til å bli kan dere finne svar her. I fjor slo noen av spådommene mine til, og andre slo ikke til. Husk mennesker spår, men det er gud som rår. 

I  2015 vil det skje en katastrofal ulykke eller terrorangrep, dette kommer til å påvirke den norske samfunnsdebatten.

 Vi vil bli mer opptatt av sikkerhet, og bli mer redde for tenorister. Massemediene vil være med på å bygge opp denne redselen.  

Politiet vil oppspore en organisert kriminellgruppe, som har kontakter i hele verden. Dette vil også påvike den offentlige debatt.  Vi vil alle bli overrasket over hvor onde mennesker kan være.

Valgkampen kommer til å være veldig polisert. De ulike polene i politikken vil være streke, og sentrum vil forsvinne i alt støyet fra motpolene. Men hverdagen vår vil ikke påvirkes noe særlig av valgresultatet. 

Republikkbevegelsen i Europa kommer til å vokse, og det vil selvsagt oppstå en stor begivenhet i et av de europeiske kongehusene, dette vil være med på å styrke monarkiet, men  også gjøre det mer sårbart. 

De innvandringsskeptiske partiene i Europa vil få mer tilhengere, spesielt i Sverge, Danmark, Finland og Tyskland, og vil skape en motpol hos antirasetitene. Det vil oppstå flere gateslagsmål i de store europeiske byene.  Men det vil være et som går inni historien. 

Familien min vil ha et fint år. Personlig vil jeg ha det tøft til begynnelsen av året, men dette vil snu seg i løpet av året.  Men det blir noen forandringer i hverdagen min dette året, men endringene vil være til det bedre. Jeg vil blant annet bli kjent med nye mennesker, og bygge nye relasjoner.  Jeg vil nok ta noen nye studiepoeng i 2015, og det kan være et jeg sikter inn på en ny retting i løpet av 2015. Lillesøsteren her i familien vil fremdels erte sin storesøster, og storesøsteren vil bli like sinna hver gang,

En i min familie vil bli en type kjendis i løpet av året, dette vil skje på grunn av hard arbeid i løpet av mange år.  Dette blir en hyggelig opplevelse. 

Caroline vil nok begynne å studere dette året, men deler av familien vil reagere på hennes valg av studie og/eller studieintuisjon.  Jeg tror ikke Caroline vil flytte hjemme fra i 2015, men dette avhenger av studiested. Søskenbarnet mitt Hannah vil også begynne å studere i 2015.

Det vil bli født minst et nytt barn i familien i 2015, dette barnet vil bli en stor glede for hennes farmor.

Vi vil også oppleve et bryllup i løpet av 2015 i familien i 2015.  

2015 vil altså bli et godt år for de aller fleste, men vi vil merke at vi er et land i Europa, og vi vil bli mer bevisste på vår europeiske identitet.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar